along punya story ! "aLoNg PuNyA sToRy": ~ ** dairi seorang pemalas **~

along punya story

Rabu, 23 Mac 2011

~ ** dairi seorang pemalas **~


perut ku lapo sangat ... ku pk kan ade lagi makanan di dapur ... 
skaLi ku pergi ... haram kejadah je yang tinggaL .. hahaha ...
tak de makanan !!! ........ tak pe ... ku ingat kembali care2 mak aku 
masak nasi goreng .... so, aq sudah ingat .... hehehe ... then aku 
pegi kedapur semule .. tgk nasi .. nasi ade lagi .. n aku amik nasi tu .....
aku de terbau piyau piyau ....... sekali nasi tu basi da .... ingat tek de harapan 
daa nak makan ..... pastu ..try tengok kat laci ... ade mee halus ... so, niat dihati 
nak masak mee plak .. perot dah tak tahan da ni ....... n amik periuk nak panas kan air ...
tak sedo kaki dapo tu patah .. tergenlincir periuk tu jatuh ... slamat air tak panas lagi ...
so, kene kemas ... n amik air balik tok panas kan air sbb nak rendam mee tu ...  
so .. pastu mee dah Lembut Laa kan ... n nak masak .. bukak peti sejuk .... hahahahahaha
lade tak de .. myaso pLak kiso Lade ... aku menangis jap sbb potong bawang ...
hahahaha.... then dah siap kiso Lade ... amik mee tu terLanggo pLak bekas ajinamoto ..
pppuuupppppp ...!!!!!!!! bersepai kace .. aduyai , kemas pLak ... tgh2 kemas ...
terpijak kace .. aku gelepo n punggung aku terkene bucu mesin jahit mak aku ... perrghhhhhh !!!
die punye sakit .. jangan cakap Laa.. tgk kaki darah dah menitis ... beso tu Luke ...
kire dah siap2 kemas tu semue ....nak masak Laa ni ... dah tumis lade ..
pecah teLo ... telo busuk .. 1 fmly aku tersedo dari tido sbb terhidu bau telo busuk ..
n aku tuko kuali .... kuali tu aku lempar tros kat bLakang .... n,amik kuali baru ...
tumis baLik lade ... dah tak amik teLo da takot ... hahahahaha ,, pastu tumis lade balik ...
tgh2 tumis mbe pLak datang n panggil ... hahahaha ,, hangus pLak lade tu ..
g dapo .. api sampai atas kuali ... sLamat tak meletup ... kLo tak .. tak de umah Laa aku pasni...
basoh pLak kuali tu ... kaLi ni waLaucm mane pon kene berhati hati ... pastu , alhamdulillah ....
berjaye jugak masak mee goreng .... mang maLang maLam ni .. nak masak ni sume dapat .. kenyang
dapat ,, penat dapat .. sakit pon dapat ... hahahaha ... nasib nasib ....
Terima Kasih Kerana Membaca Entry Along ! Like Kalau Suka !

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
Copyright © . All Right Reserved by along slumber