along punya story ! "aLoNg PuNyA sToRy": K.A.M.I bukan budak hingusan .. kalau berani LANGGAR !!!

along punya story

Khamis, 24 Mac 2011

K.A.M.I bukan budak hingusan .. kalau berani LANGGAR !!!


kami bukan PAILANG bukan GENGSTER bukan MAFIA
kami hanya INSAN BIASA
tapi , kalau berani KUTIP la kami
KAMI SEDIA MENANTI 
hahaha .. nampak macam gengster kan ayat tu .. tak ade la .. kami tak gengster .. kami mcm anda semua .. makan nasi .. boleh mati .. boleh wat tu wat ni .. tapi tu la .. manusia .. tak boleh tgk orang yang lemah .. abis di caci nye .. hahaha .. tapi mang adat la kan .. sape soh jadi lembik .. wakaka .. kami tak langsi dan tak taksob .. cume kami nak peringat kan .. yang kami bukan kosong .. jangan pandang orang gune lutut .. hehe .. kami sebenarnye mahu cari kawan bukan lawan .. nak cari lawan pon boleh .. tak jadi hal .. orang dah jual kite beli la kan .. kalah menang tu blakang cite yang penting berani tu kene ade .. ccaaaiiiyyyoookkkk !!! 

ini dia wajah
K.A.M.I 
ANAK WARISAN TAMAN 
 atas :-
alim , udin , lee , ayie , gunduk , tem , siddiq , abang

 bawah :-
along , masjoe , adeq , giey , haikal , khai 


Terima Kasih Kerana Membaca Entry Along ! Like Kalau Suka !

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
Copyright © . All Right Reserved by along slumber