along punya story ! "aLoNg PuNyA sToRy": mawi dan anaknya

along punya story

Khamis, 1 Mac 2012

mawi dan anaknya

CAHAYA MALAIKA … itulah nama yang diberi oleh pasangan selebriti Asmawi Ani atau Mawi dan isterinya Nora’Asikin Rahmat (Ekin)


haa .. comel kan anak mawi , tapi yang pening nye , nak kate mcm muke mawi x , muke ekin pon mcm x .. hahaha , dah tu ikut muke sape tu mawi .. **gurau mawi .. jgn amik ati plak .. 
yee laa , mane tau tetibe je mawi termasuk blog ni , nmpk plak .. xkene saman aku .. hahaha ..

apa2 pun tahniah mawi dgn pasangannya ekin .. dengar kabar mawi akan gelar diri nye "abi" dan ekin "ummi" untuk anak mereka itu ..
ape2 je laa .. yang penting bahagia kan ... ^_^


comelnya CAHAYA MALAIKA

Terima Kasih Kerana Membaca Entry Along ! Like Kalau Suka !

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
Copyright © . All Right Reserved by along slumber